Федутенко Яна Дмитрівна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5134У цьому дослідженні розглянуто теоретико-методологічні основи організації та управління маркетинговою діяльністю на підприємствах. Зокрема, це передбачало проведення маркетингового аналізу та впровадження нових маркетингових заходів щодо просування в мережі Інтернет товарів підприємства ТОВ «РУШ», а також розробку рекомендацій щодо посилення його маркетингової діяльності. Враховуючи відмінні характеристики продукції підприємства, запропоновано нові маркетингові заходи та пропозиції щодо просування продукції мережі магазинів ТОВ «РУШ». На базі аналізу маркетингової діяльності компанії запропоновано приділяти більшу увагу соціальним мережам.маркетингові заходипросування у мережі Інтернетдіджитал маркетингсоціальні мережіособистий брендбрендинг компаніїSMM-маркетингРозробка маркетингових заходів щодо просування продукту в мережі Інтернет