Яременко, Світлана СтепанівнаТараненко, Ірина ВсеволодівнаРадинський, Едуард Юхимович2018-01-022018-01-022014http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/428У статті виявлено тенденції розвитку українського ринку кондитерських виробів; проаналізовано уподобання споживачів кондитерської продукції; за допомогою методу експертних оцінок з метою визначення якісних показників конкурентоспроможності підприємства побудовано матрицю конкурентоспроможності ТМ «Волшебство»; за результатами SWOT-аналізу підприємства визначено шляхи посилення сильних сторін, ліквідації слабостей, подолання зовнішніх загроз і кращого використання ринкових можливостей; надано рекомендації щодо розробки і запровадження маркетингових стратегій зростання та конкурентної стратегії оптимальних витрат.торговельна марка, конкурентний аналіз, конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, стратегія зростання, конкурентна стратегія.Розробка маркетингової стратегії підприємства відповідно до результатів конкурентного аналізуArticle