Іщук Ангеліна Анатоліївна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4931У даній роботі проведено аналіз теоретичних аспектів організації та проведення маркетингових досліджень, зокрема їх значення, цілі, методи та інструменти. Наступним етапом є аналіз маркетингової діяльності салону краси "Oh My Girl", включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку косметичних послуг, позиціонування та SWOT-аналіз. У третьому розділі представлено проект маркетингових досліджень для салону краси "Oh My Girl", результати дослідження та економічну ефективність запропонованих заходів щодо їх вдосконалення.маркетингові дослідженнясалон краси "Oh My Girl"аналіз ринкупозиціонуванняSWOT-аналізекономічна ефективністьОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІOrganization of marketing research at the enterpriseOther