Волкова, Н.П.2020-04-052020-04-05201710.32342/2522-4115-2017-0-13-161-169http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2912Інтеграція України до європейського освітнього простору, сучасний рівень розвитку українського суспільства висувають нові, все більш високі вимоги до підготовки фахівців, вимагають від майбутніх спеціалістів конкурентоспроможності на ринку праці. Згідно з Болонськими принципами якість освіти гарантується не лише на рівні держави, але й на рівні університету, кафедри, викладача і студента. Така сама і структура відповідальності за виконання конче важливого завдання суспільства – формування людини XXІ століття. Характерні особливості сьогодення (економічні кризи, політична нестабільність, соціальна незахищеність, постійні природні катаклізми) пригнічують вітчизняну молодь, породжують у ній невіру в краще майбутнє, спричиняють негативізм і байдужість. У цих умовах вкрай важливим стає винайдення засобів стимулювання й мотивації майбутніх фахівців до творчості, професійного й особистісного зростання.Статтю присвячено презентації розмаїття засобів стимулювання та мотивації творчої діяльності студентів, які реалізовано у виші. Акцентовано увагу на інноваційно-розвивальному освітньому просторі, інноваційно-розвивальному середовищі у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців; розкрито диверсифікацію освітніх послуг університету. Показано, що потужним засобом мотивування студентів до творчої діяльності є переорієнтація навчально-виховного процесу на формування професійної компетентності, конкурентоспроможності майбутніх фахівців.otherмотив, стимул, творча діяльність, інноваційно-розвивальне середовище університету, диверсифікаціяЗасоби стимулювання та мотивації творчої діяльності студентів