Хруслов Руслан Віталійович2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4947У цій дослідницькій роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналізується стан організації маркетингових досліджень в умовах цифровізації на прикладі АТ "Райффайзен Банк". У розділі 1 визначається значення та роль маркетингових досліджень в умовах цифровізації, описуються основні тенденції та напрямки їх розвитку, а також вплив цифровізації на процес їх формування та організації. Розділ 2 присвячений аналізу процесу організації маркетингових досліджень на підприємстві АТ "Райффайзен Банк", зокрема характеристиці господарської діяльності, аналізу ринку, позиціонуванню та сегментуванню послуг, SWOT-аналізу та особливостей проведення маркетингових досліджень у контексті цифровізації. У розділі 3 розглядаються шляхи вдосконалення процесу організації маркетингових досліджень на підприємстві АТ "Райффайзен Банк" в умовах цифровізації, зокрема розробка нових методів та підходів, впровадження інноваційних інструментів для збору та аналізу даних, оцінка результатів та ефективності вдосконаленого процесу.маркетингові дослідженняцифровізаціяАТ "Райффайзен Банк"аналіз ринкуінноваціїефективністьОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇFeatures of the formation of the process of organizing marketing research at the enterprise in the conditions of digitalizationOther