Хохлов Микита Сергійович2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6070У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади комунікаційної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформації економіки, а також визначено роль інтернет-маркетингу як сучасного інструменту маркетингових комунікацій. Проаналізовано організаційно-економічну діяльність ТОВ «Розетка», здійснено оцінку наявної системи зовнішніх комунікацій, проведено аналіз ринку електронної комерції, на якому функціонує підприємство. Вивчено механізми сегментування цільової аудиторії та позиціонування бренду. На основі результатів дослідження запропоновано заходи щодо вдосконалення інтернет-комунікаційної стратегії компанії, обґрунтовано їхню економічну доцільність і розроблено маркетинговий бюджет. Доведено, що реалізація запропонованої стратегії сприятиме посиленню конкурентоспроможності ТОВ «Розетка» на українському ринку та покращенню ефективності взаємодії зі споживачами.інтернет-маркетингкомунікаційна діяльністьмаркетингові інструментипозиціонуваннясегментування ринкуSWOT-аналізелектронна комерціяІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАInternet marketing as a means of improving the communication activities of an enterpriseOther