Булгак, Микола Володимирович2021-05-082021-05-082021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3383The paper analyzes the features of the professional development of a practical psychologist, the formation of professional identity and professionally important qualities. It is proved that students-psychologists with a high level of readiness to work in the specialty have higher indicators of personal maturity, in particular such components as responsibility, decentralization, depth of experience, tolerance, autonomy, contact, synergy, do not have a significant motive for recognition and information and information, activities compared to students with a low level of readiness, as well as more opportunities for professional realization within the relationship of the type "human-human". It is pointed out that the most significant factors determining the readiness of senior psychologists to work in the specialty are the high level of development of such components of personal maturity as decentralization and self-acceptance, low level of intolerance tr uncertainty such as insolubility and severityВ роботі аналізується особливості професійного становлення практичного психолога, формування професійної ідентичності та професійно-важливих якостей. Доведено, що студенти-психологи з високим рівнем готовності працювати за фахом мають більш високі показники особистісної зрілості, зокрема таких її складових як відповідальність, децентрація, глибинність переживань, толерантність, автономність, контактність, синергічність, мають менш значущий мотив визнання, ціннісну та інформаційну регуляцію професійної діяльності порівняно із студентами з низьким рівнем готовності, а також більш схильні до професійної реалізації в межах відносин типу «людина- людина». Виокремлено, що найбільш значущими факторами, що зумовлюють готовність психологів-старшокурсників працювати за фахом є наявність високого рівня розвитку таких складових особистісної зрілості як децентрація і самоприйняття, низький рівень прояву таких джерел інтолерантності до невизначеності як нерозв’язність та важкість проблемпрофесійний розвиток, професійна ідентичність, професіоналізація, соціально-психологічні фактори, психологічна готовністьprofessional development, professional identity, professionalization, socio-psychological factors, psychological readinessСоціально-психологічні фактори готовності психологів-старшокласників працювати за фахомThesis