Твердохліб, Артем Ігорович2018-01-112018-01-112017-06-03Твердохліб А. Сучасні уявлення науковців про «компетенцію» і «компетентність» / А. Твердохліб // Вісник Черкаського університету: Педагогічні науки. 2016. №15 – С. 88–95.2076-586Xhttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/967Розглянуто і проаналізовано підходи зарубіжних і вітчизняних дослідників щодо трактування визначення термінів «компетенція» і «компетентність». Для аналізу і розкриття їх сутності використано компетентнісний підхід. Загальний порівняльний аналіз термінів «компетенція« і «компетентність» здійснено на основі описів різних науковців. Доведено, що наукові позиції одних авторів є схожими, других – цілком відрізняються. Для наочності наведено порівняльну таблицю.otherкомпетентнісний підхідкомпетенціякомпетентністьякість освітизнанняумінняпорівняльний аналізвища професійна освітаСучасні уявлення науковців про «компетенцію» і «компетентність»Article