Яременко, Світлана Степанівна2018-01-022018-01-022014-01http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/425У статті проаналізовано сучасний стан українського ринку біжутерії та виділено його сегменти. Визначено структуру ринку біжутерії, яка включає сегмент дешевої біжутерії, сегмент середньої цінової категорії та сегмент дорогої біжутерії. Сформульовано основні тенденції розвитку українського ринку біжутерії. Представлено результати дослідження вподобань споживачів біжутерії на ринку м. Дніпропетровська. Визначено основні фактори, які впливають на вибір споживачів; місця та частоту і основні мотиви покупок біжутерії. Враховуючи тенденції розвитку українського ринку біжутерії зроблено висновок про доцільність відкриття торговельного підприємства в м. Дніпропетровську.Ринок біжутерії, маркетингові дослідження, сегмент ринку, смаки та вподобання споживачівМаркетингові дослідження вподобань споживачів біжутерії на українському ринкуArticle