Мерзлюк Володимир Володимирович2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4969В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи формування іміджу підприємства, як чинника підвищення лояльності споживачів та конкурентоспроможності компанії, здійснено аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «АТБ, розроблено рекомендації щодо використання маркетингових інструментів вдосконалення позитивного іміджу підприємства «АТБ». З урахуванням особливостей діяльності підприємства ТОВ «АТБ» та конкурентних умов були розроблені рекомендації щодо застосування моделей формування позитивного іміджу ТОВ «АТБ» в умовах сьогодення.імідж фірмиінтернет-маркетингмаркетинговий аналізімідждмаркетингSWOT-аналізсегментування ринкуРозробка маркетингових заходів з формування позитивного іміджу фірмиDevelopment of marketing activities for company positive image creatingOther