Волоха Вікторія Володимирівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5023В кваліфікаційній роботі бакалавра на тему «Аналіз ринку реклами і вдосконалення комплексу маркетингу рекламного агентства» розглянуто теоретико-методичні основи аналізу ринку реклами та формування комплексу маркетингу рекламного агентства. Здійснено аналіз діяльності рекламного агентства «Penguin Team», включаючи сегментацію ринку, SWOT-аналіз, а також оцінку поточних маркетингових стратегій агентства. На основі проведеного дослідження розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингового комплексу агентства, зокрема покращення контенту, розширення присутності в соціальних мережах та впровадження інноваційних аналітичних інструментів. Впровадження запропонованих заходів сприятиме підвищенню конкурентоспроможності агентства «Penguin Team» на ринку реклами та збільшенню його економічної ефективності.ринок рекламикомплекс маркетингурекламне агентствоаналіз ринкумаркетингова стратегіясегментація ринкуSWOT-аналізвдосконаленняефективністьАНАЛІЗ РИНКУ РЕКЛАМИ І ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВАAnalysis of the advertising market and improvement of the advertising agency's marketing complexOther