Тарнопольський, Олег БорисовичКожушко, Світлана ПавлівнаКабанова, Марина Романівна2018-12-282018-12-2820181817-􏰀85102616􏰀-776Xhttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1637Стаття розглядає основні шляхи впровадження гейміфікації у навчальний процес з іноземних мов у вищій школі. Проводиться аналіз гейміфікації з точки зору її використання у курсах мовної підготовки, обговорюється різні види навчальної діяльності, які можна віднести до форм гейміфікації, і аналізуються можливі сфери їх використання як у немовному, так і у мовному ВНЗ. Форми гейміфікації поділяються на ті, які можуть регулярно використовуватися у навчальному процесі, але не охоплюють його цілком, і ті що перетворюють увесь або значну частину процесу навчання іноземної мови на безперервну ігрову діяльність.гейміфікаціямовні ігридраматизаціїсоціальні контактирольові ігриділові ігрикейсидискусіїбезперервна ділова гранавчальні проектиінформаційні технологіїГейміфікація у навчанні іноземних мов у вищій школі