Філіп’єва Марина Олександрівна2024-05-202024-05-202021-01-16https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4437Кваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей перекладу термінологічної лексики в англомовних рекламних текстах. Питанням вивчення особливостей перекладу саме термінологічної лексики займалися багато видатних дослідників і процес дослідження триває й на сьогодні. Обрана тема є актуальною, адже термінологічна лексика мало досліджувалася в контексті перекладу рекламного дискурсу, та до цього часу існує безліч питань з приводу правильності перекладу та класифікації термінів. В даній роботі вивчаються теоретичні аспекти дослідження термінологічної лексики, особливості їх перекладу в рекламному дискурсі. В процесі роботи був проведений комплексний аналіз теоретичного матеріалу в рекламних текстах, і застосовуються конкретні способи перекладу термінів, як правильно їх використовувати та що повинен знати перекладач при перекладі англомовного рекламного тексту.otherтермінологічна лексикарекламний дискурсспособи перекладутермінівОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ ЛЕКСИКИ В РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХThesis