Блой Єшаягу Хаім Цві2024-05-102024-05-102023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4140У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти товарознавчої характеристики якості і асортименту пластмасових виробів, досліджено стан та тенденції розвитку ринку товарів із пластику, визначено методи активізації продажу товарів. Надано організаційно-економічну характеристику магазину «Добробут» та проведено SWOT-аналіз магазину. Проведено дослідження якості та асортименту пластмасових виробів різних виробників. Для активізації продажу розроблено програму лояльності для покупців. В результаті індекс повторних продажів в магазині збільшився на 18,2%, коефіцієнт рентабельності програми лояльності складає 13,9%.otherпластмасові виробитоварознавча характеристикаякістьасортиментроздрібна торгівляпрограма лояльностіТоварознавча характеристика якості і асортименту пластмасових виробів та шляхи активізації їх продажуWorking Paper