Стригун Павло Вікторович2024-05-102024-05-102021https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4157У роботі розглянуто теоретичні аспекти формування товарно-асортиментної політики підприємства малого бізнесу з початку її планування і до розрахунків оцінки ефективності товарного асортименту. Проаналізовано основні результати діяльності підприємства, а саме його фінансові результати господарської діяльності , наведено аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища за результатами якого складено SWОТ-аналіз підприємства малого бізнесу. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення товарно-асортиментної політики підприємства ТОВ "Омельченко і партнери". Досліджено напрями вдосконалення асортиментної політики підприємства и розглянуто заходи по розширенню асортименту послуг на підприємстві малого бізнесу.otherтоварно-асортиментна політикапідприємство малого бізнесууправління збутомоцінки ефективності асортиментудодаткові послугиУДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО БІЗНЕСУWorking Paper