Цепа Вікторія Олегівна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5136Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів. Проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «АРОМАТЄКА». Представлені напрями вдосконалення обслуговування клієнтів. В процесі написання роботи зроблено висновки та запропоновано заходи щодо удосконалення обслуговування клієнтів підприємства ТОВ «АРОМАТЄКА». Результати роботи можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.обслуговуваннямаркетингові заходизадоволеність споживачалояльність споживачівпрограма лояльностіРозробка маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства