Шлагін Валентин Олексійович2025-02-202025-02-202023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5327У кваліфікаційній роботі описані основні етапи розробки симулятора на Unity, представлені приклади успішних проектів, застосування симуляторів у різних галузях. Розглянуті етапи розробки починаючи зі створення концепції та проектування гри, потім переходячи до розробки ігрових механік, моделювання ігрового світу та оптимізацією ігрового процесу. Особлива увага приділена використанню інструментів та функцій Unity, таких як візуальне програмування за допомогою графових середовищ, створення та налаштування сцен, керування анімацією, взаємодія з користувачем через інтерфейс та інші можливості, що сприяють створенню унікального та привабливого симулятора. У висновку представлені підсумки за результатами дослідження використання Unity для розробки комп'ютерних ігор у жанрі "Симулятор". Розроблено рекомендації для розробників, які бажають створити власний симулятор на Unity. Також детально розглянуті аспекти розробки, нові можливості та знання, у результаті чого створено новий ресурс для розробників та дослідників, які цікавляться використанням Unity.otherсимулятори«двигуни»Unityінтерфейссцениефективність розробкиоб'єкти.Використання Unity для розробки комп'ютерної гри у жанрі “СимуляторOther