Бровко, Ганна Вікторівна2021-05-082021-05-082021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3422Master’s Degree is devoted to the problem of studying the personification of professional knowledge as a factor in the development of the personality of a student-psychologist. Conclusions are made on the study of the personification of professional knowledge as a factor in the development of the personality of a student-psychologist. The practical significance of the work: the principles of PPP can be implemented in the educational process of training practical psychologists, social workers in the university, in the activities of public organizations, in professional activities to support projects and provide individual psychological assistance to various categories of the populationКваліфікаційна робота присвячена проблемі дослідженні персоніфікації професійних знань як чинника розвитку особистості студента-психолога. Зроблені висновки щодо дослідженні персоніфікації професійних знань як чинника розвитку особистості студента-психолога. Практичне значення роботи: принципи ППЗ можуть бути впроваджені у навчальний процес підготовки практичних психологів, соціальних працівників в умовах ВНЗ, у діяльність громадських організацій, у професійну діяльність по супроводу проектів та надання індивідуальної психологічної допомоги різним категоріям населеннястуденти-психологи, персоніфікація, професійні знання, особистість, самооцінюванняstudents-psychologists, personification, professional knowledge, personality, self-assessmentПерсоніфікація професійних знань як чинник розвитку особистості студента-психологаThesis