Кузьменко Марія Олександрівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5095В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретично-методичні основи системи маркетингових комунікацій підприємства і використання лідерів думок у неї, розроблено рекомендації щодо вдосконалення системи маркетингу впливу ТОВ «РУШ». З урахуванням ключових задач розвитку ТОВ «РУШ» запропоновано впровадження афілійованої програми для інфлюенсерів на базі інтернет-магазину компанії, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності ТОВ «РУШ» на дрогері-ринку.маркетингові комунікаціїсистема маркетингових комунікацій підприємствамаркетинг впливусистема маркетингу впливу підприємствалідери думок в системі маркетингових комунікаційinfluenceмаркетингафілійована програмаВикористання лідерів думок у системі маркетингових комунікацій підприємства