Ткаченко Богдан Михайлович2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6060У кваліфікаційній роботі досліджено особливості цифрової трансформації маркетингової діяльності малого та середнього бізнесу в умовах стрімкого розвитку цифрових технологій. Розглянуто ключові інструменти цифрового маркетингу: штучний інтелект, чат-боти, Big Data, алгоритмічні закупівлі реклами, автоматизація маркетингових процесів, персоналізація реклами, використання доповненої та віртуальної реальності. Здійснено аналіз практики впровадження цифрових інструментів на прикладі автосервісу «A&D Garage», виявлено переваги, бар’єри та ризики цифрової трансформації. Розроблено практичні рекомендації щодо ефективного впровадження цифрових технологій у маркетингову стратегію малого бізнесу, з урахуванням етичних та правових аспектів.цифровий маркетингмалий бізнесA&D Garageштучний інтелект у маркетингуавтоматизація маркетингових процесівперсоналізація рекламимаркетингова аналітикацифрові технологіїетичні аспектиЦИФРОВА ТР АНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ПІД ВПЛИВОМ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПР АКТИЦІ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУDigital Transformation of Marketing Under the Influence of Modern Digital Technologies in the Practice of Small and Medium-Sized BusinessesOther