Даниленко Давид Іванович2025-03-062025-03-062024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5854В роботі розглянуто дослідження поведінки споживачів меду як етап розробки стратегії підприємства та проведено оцінку якості 3 з разків крем меду. Проведено аналіз ринку меду в Україні: стан та проблеми. Наведена класифікація меду та вимоги до якості. Було ддосліджено якості крем меду ФГ «МЮД», наведено загальна характеристика ФГ «МЮД» та зазначено її сильні та слабкі сторони, а також визначені можливості. Такокж ролвжено оцінку якості, як основиний критерій вибору при виборі крем-меду. Досліджено поведінку споживачів крем меду ФГ «МЮД» та наведено пропозиції щодо удосконалення асортиментної політики ФГ “МЮД”otherасортименткрем медякістьповедінка споживачаДослідження поведінки споживачів меду як етап розробки стратегії підприємстваStudy of the behavior of honey consumers as a stage in the development of the company's strategyWorking Paper