Тараненко Ірина ВсеволодівнаЗадоя Михайло ЮрійовичПрибиткова Юлія Миколаївна2024-05-212024-05-2120192519-2868https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4629Протягом 2008-2017 років на ринку санаторно-курортних послуг спостерігаються негативні тенденції щодо зменшення як кількості санаторно-курортних закладів, так і кількості споживачів, що обумовлено низкою ринкових та неринкових факторів. До факторів, що стримують розвиток ринку санаторно-курортних послуг в Україні, слід віднести недостатнє маркетингове забезпечення діяльності санаторно-курортних закладів, в т.ч. недосконалу систему маркетингових комунікацій та просування послуг. Слід приділити першочергову увагу залученню клієнтів, які придбають санаторно-курортні путівки за власні кошти, порівняно з тими, що отримують путівки через Фонд соціального страхування. На основі проведеного аналізу профілю клієнта санаторія, який придбає путівку за власні кошти, зроблено висновок, що такі клієнти є активними користувачами Інтернет і соціальних мереж. Запропоновано запроваджувати цифрові технології просування в систему інтегрованих маркетингових комунікацій санаторіїв України, поширювати взаємодію санаторно-курортних закладів з ринковими посередниками (туристичні фірми, online-отельєри) з метою залучення клієнтів, які придбають путівки за власні кошти.otherсанаторно-курортні послугисанаторно-курортні закладимаркетингові комунікаціїпрофіль клієнтаІнтернетсоціальні мережіцифрові технології просуванняВикористання маркетингових інструментів просування санаторно-курортних послугArticle