Васіч Владислав Андрійович2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4910В кваліфікаційній роботі розглянуті особливості поведінки споживачів, найпопулярніші теоретичні моделі купівельної поведінки, а також сучасні методи дослідження факторів, що впливають на споживчий вибір. Був зроблений аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «ТД АМТ», описані перспективи розвитку обраної компанії, а також, за допомогою математичних методів прогнозування, був досліджений вплив рекламної кампанії на поведінку споживачів. Встановлено, що реклама, яка охоплює якомога більше потенційних споживачів, здатна залучити значно більшу кількість клієнтів порівняно з альтернативним сценарієм, і, відповідно, підвищити чистий дохід торгової точки.поведінка споживачаТОВ «ТД АМТ»аналіз маркетингового середовищаринок роздрібної торгівліаналіз часових рядівпрогнозуванняПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАConsumer behavior, its features and significance for the enterprise's marketing activitiesOther