Бойко Яна Василівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4979В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи діяльності маркетингу та напрямки зростання її ефективності, здійснено аналіз поточного стану маркетингової діяльності ТОВ “Простудіо”, розроблено рекомендації щодо напрямків покращення ефективності маркетингової діяльності ТОВ “Простудіо”. З урахуванням проведеного маркетингового дослідження та специфіки послуг компанії запропоновано вихід ТОВ “Простудіо” на новий Азійський ринок, що сприятиме підвищенню результативності маркетингу компанії.marketing activityanalysis of the structure of marketinggrowth of efficiencymarketing strategymarketДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ ТА НАПРЯМКИ ЗРОСТАННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІThe company's activities in the field of marketing and directions of growth of its efficiencyOther