Пікалов, В.Л.Глуха, Г.Я.2020-04-032020-04-03201710.32342/2074-5362-2017-2-23-5http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2786Як відомо, важливим завданням у професійній діяльності менеджерів суб’єктів господарської діяльності є прийняття управлінських рішень з метою розв’язання проблемних ситуацій, які виникають систематично і, як правило, характеризуються несподіваністю, суперечливістю, багатоаспектністю та мінливістю. Такого типу проблемні ситуації вимагають повного включення особистості в процес їх подолання, успіх якого залежить як від рівня інтелекту, знань, умінь і навичок, так і від індивідуальних особливостей (емоційних і вольових) індивіда, його ціннісних орієнтирів, а також від ступеня адекватності позиції, займаної суб’єктом у відношенні до ситуацій, що виникають. У той же час практично кожне прийняте менеджером рішення має забезпечувати досягнення ключових цілей і завдань суб’єктів господарювання найбільш ефективним і результативним способом. Саме в здатності досягати ключових цілей організації шляхом виконання стратегічних, оперативних і тактичних завдань і полягає майстерність менеджера, обумовлена значною мірою його винахідливістю, нетрадиційним творчим підходом, твердістю відстоювання прийнятих рішень, своєрідністю управлінського мистецтва. У свою чергу, здатність менеджера до неординарного вирішення проблемних ситуацій значною мірою визначається рівнем розвитку його професійного творчого мислення.Одне з найважливіших завдань сучасної вищої школи полягає в оволодінні новітніми освітніми технологіями, які сприяють не тільки розвитку в студентів знань, умінь і навичок, необхідних для майбутньої професійної діяльності, а й формуванню найважливіших якостей особистості, що забезпечують творчий підхід до результативного і ефективного виконання професійних обов’язків. Іншими словами, навчання має бути спрямоване не тільки на освоєння майбутньої професії, а й на формування і розвиток творчого мислення, що сприяє, у свою чергу, становленню особистості, здатної до саморозвитку.otherпрофесійне творче мислення, проблемно-орієнтоване навчання, рефлексивне мислення, інтуїціяФормування та розвиток професійного творчого мислення менеджерів: методологічний аспект.