Федорова Вікторія Сергіївна2024-05-212024-05-212022-01-19https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4621У роботі теоретично досліджено та практично перевірірено методичні особливості застосування інтерактивних методів на уроках англійської мови з метою розвитку комунікативної діалогічної компетентності учнів старшої школи. У роботі уточнені методичні особливості розвитку комунікативної діалогічної компетентності учнів старшої школи за допомогою інтерактивних методів на уроках англійської мови. Також на основі теоретичних узагальнень була створена модель розвитку комунікативної діалогічної компетентності учнів старшої школи за допомогою інтерактивних методів на уроках англійської мови. Були розроблені фрагменти уроків англійської мови з застосуванням інтерактивних методів та систему інтерактивних завдань, які спрямовуються на розвиток діалогічної компетентності учнів 10 - 11 класів та, які можна використовувати як фрагменти уроків під час вивчення певних тем, визначених програмою та навчально-тематичним планом. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури (57 джерел) та додатків.комунікативна діалогічна компетентністьучні старшої школиінтерактивні методидіалогічні умінняРОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ ДІАЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИThesis