Куценко, Анастасія Андріївна2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2822У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти розвитку власних торгових марок, їх аналіз на ринку України, досліджено стан та тенденції розвитку, стратегії створення та розвитку власних торгових марок, алгоритм їх створення. Проведено дослідження якості та асортименту товарів власних торгових марок роздрібної мережі. Розроблена 25-бальна шкала якості пива за органолептичними показниками. За допомогою анкетування було виявлено лояльність клієнтів, ставлення до власних торгових марок, значимість бренду при виборі продукту, динаміку споживання, переваг, потреб і переконань споживачів. Це дозволило розробити на основі зібраних даних комплекс рекомендацій по удосконаленню і розвитку власних торгових марок мережі фірмових магазинів.виявлення лояльностіаналіз продажіврозвиток власних торгових мароквласні торгові маркиРозвиток власних торгових марок роздрібної мережі фірмових магазинівDevelopment of own brands of retail network of branded storesWorking Paper