Курінна, І.Г.Рябик, Г.Є.Білоброва, О.В.2020-03-262020-03-26201810.32342/2616-3853-2018-1-11-6http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2544Розглянуто відповідність цілей управління збутовою та асортиментною політикою через горизонти планування; досліджено фактори впливу на асортиментну політику торговельного підприємства з метою їх систематизації; запропоновано удосконалений методичний підхід до формування раціональної асортиментної політики торговельного підприємства.У сучасній ринковій ситуації кожне торговельне підприємство опиняється в досить складних умовах. Щоб вижити і успішно функціонувати, підприємству вже недостатньо просто реалізовувати продукцію в максимально можливому обсязі. Важливо цю продукцію грамотно представляти в асортиментній групі і в належному сегменті ринку. Особлива роль збуту в управлінні торговельним підприємством зумовлює постійний пошук нових методів його вдосконалення, одним з яких є перегляд існуючих і розробка нових оптимальних інструментів управління збутовою і асортиментною політикою.otherзбутова діяльність, асортиментна політика, методи прогнозування збуту, торговельне підприємство.Удосконалення системи управління збутовою і асортиментною політикою торговельних підприємств.