Тарнопольський, Олег Борисович2018-01-162018-01-1620162222-5501http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1077Стаття розглядає багаторічний досвід побудови та використання передсереднього курсу навчання англійської мови дорослих, які попередньо закінчили короткий вступний (підготовчий) курс цієї мови і початковий курс усної повсякденної комунікації. Курс націлений на виведення тих, хто навчаються, на рівень В1 володіння англійською мовою і призначений для бажаючих вивчати її поза межами стандартних програм викладання іноземних мов у вишах – наприклад, на різних видах комерційних мовних курсів. Розроблений курс структурований на основі комунікативно-аналітичного підходу з домінуванням комунікативних видів навчальної діяльності, а також на основі паралельного навчання усім видам мовленнєвої діяльності з превалюванням усного мовлення.Стаття розглядає багаторічний досвід побудови та використання передсереднього курсу навчання англійської мови дорослих, які попередньо закінчили короткий вступний (підготовчий) курс цієї мови і початковий курс усної повсякденної комунікації. Курс націлений на виведення тих, хто навчаються, на рівень В1 володіння англійською мовою і призначений для бажаючих вивчати її поза межами стандартних програм викладання іноземних мов у вишах – наприклад, на різних видах комерційних мовних курсів. Розроблений курс структурований на основі комунікативно-аналітичного підходу з домінуванням комунікативних видів навчальної діяльності, а також на основі паралельного навчання усім видам мовленнєвої діяльності з превалюванням усного мовлення.otherвивчення англійської мови на передсередньому рівні, навчання дорослих англійської мови поза межами вишівських мовних програм, комунікативно-аналітичний підхід, паралельне навчання усім видам мовленнєвої діяльності.ПОБУДОВА ПЕРЕДСЕРЕДНЬОГО ПОЗАВИШІВСЬКОГО КУРСУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ДОРОСЛИХArticle