Воркун Віталій Дмитрович2025-02-122025-02-122025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5246Кваліфікаційній роботі магістра «Розробка стратегії просування товару на ринок» проаналізовано сучасний стан ринку відеоігор, оцінено конкурентне середовище, досліджено поведінкові характеристики цільової аудиторії та розглянуто інструменти й канали маркетингових комунікацій. Робота базується на використанні SWOT-аналізу, конкурентного аналізу та інструментів PESTEL для визначення стратегічних переваг гри «Propagation». Запропонована стратегія включає етапи планування, реалізації та оцінки ефективності маркетингових заходів, а також враховує інноваційні підходи до цифрових комунікацій. Особливу увагу приділено формуванню унікальної торгової пропозиції, орієнтованої на жанр Survival Horror та альтернативний сюжет. Результати дослідження спрямовані на підвищення конкурентоспроможності інді-розробників.стратегія просуванняSurvival Horrorмаркетингові комунікаціїінді-розробникицільова аудиторіяцифрові платформиконкурентний аналізРозробка стратегії просування товару на ринокDevelopment of a Product Promotion Strategy in the MarketOther