Полковникова Тетяна Ігорівна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5129В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи маркетингової товарної політики підприємства, здійснено маркетинговий аналіз, розроблено рекомендації щодо її вдосконалення. З урахуванням специфіки продукції підприємства «АТБ-маркет» та конкурентних умов запропоновано впровадження товарної моделі організації відділу маркетингу, рекомендовано проводити маркетинговий аудит діяльності власними силами двічі на рік, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства «АТБ-маркет» на ринку.маркетингова товарна політика підприємствакомплекс маркетингумаркетинговий аналіз підприємстваТоварна політика підприємства та шляхи її вдосконалення