Мілінчук Ганна Сергіївна2024-05-102024-05-102021https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4155У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження методів продажів. Проаналізовано стан і тенденції ринку парфумерних товарів, розглянуті сучасні методи продажів парфумерних товарів та методичні підходи до оцінки якості парфумерних виробів. Досліджено діяльність торговельної мережі "Бомонд" та її асортиментний ряд. Проведено оцінку якості парфумерних виробів в торгівельній мережі. Надано пропозиції щодо збільшення обсягів продажу за допомогою активних методів продажів, створено он-лайн платформу магазину та розроблено програму з підбору парфуму відповідно до запитів споживачів. За рахунок сегментування ринку парфумерних товарів в ТМ "Бомонд" визначено портрет потенційного покупця та розроблено рекламну компанію.otherактивізаціяметоди продажівпарфумерні виробиякістьасортиментсегментуванняШляхи активізації продажів парфумерних виробів в спеціалізованих торговельних підприємствахWorking Paper