Калініченко Олександр Сергійович2024-06-262024-06-262024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4656Об’єкт дослідження: організація та обслуговування в ресторані «Panorama Club» при готелі «Дніпро». Предмет дослідження: пошук шляхів удосконалення організації та обслуговування в ресторані «Panorama Club» при готелі «Дніпро». Мета роботи: конкретизація теоретичних та практичних аспектів організації та обслуговуванні в ресторанах при готелях. Одержані висновки та їх новизна: висновки і практичні рекомендації, розроблені на основі результатів дослідження, забезпечать удосконалення обслуговування в ресторані «Panorama Club» при готелі «Дніпро».ресторанготельобслуговуванняорганізаціяякістьклієнтоцінкаефектпідприємство громадського харчуванняОрганізація та обслуговування в ресторанах при готелях