Пархоменко Ксенія Олександрівна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4943У кваліфікаційній роботі розглядаються теоретичні аспекти використання маркетингових досліджень для розробки маркетингової товарної політики на прикладі фітнес клубу "FIT4YOU". У першому розділі досліджується сутність маркетингової товарної політики та способи використання маркетингових досліджень для її удосконалення. Другий розділ присвячено аналізу господарської діяльності та особливостей товарної політики фітнес клубу "FIT4YOU", включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку та конкурентів, сегментування ринку, позиціонування та SWOT-аналіз. У третьому розділі розглядається використання результатів маркетингових досліджень для вдосконалення товарної політики, включаючи маркетингові дослідження уподобань споживачів, розробку заходів з удосконалення товарної політики та оцінку економічного результату від їх запровадження.маркетингові дослідженнятоварна політикафітнес клубаналіз ринкусегментування ринкуSWOT-аналізрезультати дослідженьМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ОСНОВА РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИMarketing research as a basis for the development of marketing product policyOther