М'ясоїд, Галина Іванівна2018-04-142018-04-142017М’ясоїд Г.І. Корпоративне управління та корпоративний менеджмент туристичного підприємства / Г.І. М’ясоїд . // Європейський вектор економічного розвитку. – 2017. – № 1 (22). – C.87-99.2074-53622522-9702http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1446Reseach paperШляхом аналізу наукової літератури розмежовано поняття «управління» та «ме- неджмент», «корпоративне управління» та «корпоративний менеджмент». Виявлено, що види менеджменту є спільними в туристичних підприємствах, які мають різні орга- нізаційно-правові форми. Зроблено спробу конкретизувати сутність понять управління та менеджменту в галузі туризму з метою їх подальшого вивчення. Through the analysis of scientific literature, the concepts of "governance" and "management", "corporate governance" and "corporate management" are distinguished. It was revealed that types of management are common in tourism enterprises, which have different organizational forms. An attempt was made to concretize the essence of the concepts of governance and management in the field of tourism with a view to examine them furtherotherуправління, менеджмент, корпоративне управління, корпоративний менеджмент, туристичне підприємствоgovernance, management, corporate governance, corporate management, tourism enterpriseКОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ТА КОРПОРАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВАArticle