Кучер Аліна Ігорівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5078В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи сутності та особливостей формування маркетингової цінової політики підприємства. Проведено маркетинговий аналіз діяльності, оцінено цінову політику підприємства. Запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової цінової політики підприємства ТОВ «ЗАВОД «ДИНАМО-СІЛЕЙР ПЛЮС». З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «ЗАВОД «ДИНАМО-СІЛЕЙР ПЛЮС» та конкурентних умов запропоновано впровадження механізму зміни цінової політики підприємства з урахуванням впливу факторів зовнішнього середовища та попиту споживачів.маркетингстратегіяцінацінова політикацінова стратегіяуправлінняметоди ціноутворенняРозробка заходів щодо удосконалення маркетингової цінової політики підприємства