Дудля Дарья Олександрівна2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6042Запропоновані стратегії орієнтовані на підвищення лояльності клієнтів і зміцнення позицій LOUNGE BAR «ECSO BAR» на ринку. Особлива увага приділена оптимізації комунікації з цільовою аудиторією через сучасні цифрові канали, що включають Instagram, TikTok та Telegram, а також інтеграції CRM-систем і використання інфлюенсер-маркетингу. Це дозволить забезпечити стабільний контакт з потенційними і постійними клієнтами, збільшити ефективність рекламних кампаній та підвищити впізнаваність бренду серед конкурентів.лояльність клієнтівкомунікаціяцифрові каналиInstagramTikTokTelegramCRM-системиінфлюенсер-маркетингрекламні кампаніївпізнаваність брендуконкурентоспроможністьІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАInternet Marketing as a Mass Media for EnterprisesOther