Олексенко Сергій Сергійович2024-05-102024-05-102023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4150Кваліфікаційна робота присвячена організація інтернет-продажів автомобільних шин за результатами дослідження їх асортименту та якості. Розглянуто теоретичні основи формування якості та асортименту автомобільних шин дослідження організації продажів , методик щодо підняття показників якості обслуговування та підвищення показників продажів автомобільних шин. В практичній частині кваліфікаційної роботи було дослідження асортименту та якість представленої продукції на прикладі інтернет-магазину «Ukrshina», перевірено якість автомобільних шин, на прикладі інтернет-магазину як підґрунтя формування плану організації продажів в інтернет-магазині, сегментацію споживачів, проведено прогнозування обсягів продажів, проведено аналіз якості обслуговування, обґрунтовано моделі оптимізації асортименту та запропоновано пропозиції щодо розробки заходів стимулювання попиту споживачів.otherасортиментякістьінтернет торгівляавтомобільна шинахарактеристикаорганізаціямодельпродажімаркетингОрганізація інтернет-продажів автомобільних шин за результатами дослідження їх асортименту та якостіWorking Paper