Ковальов Родіон Вадимович2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6047У даній роботі досліджено теоретичні аспекти маркетингової комунікаційної політики підприємства. У першому розділі розглянуто значення та роль маркетингової комунікаційної політики, а також використання різних каналів комунікацій та інструментів для покращення взаємодії з аудиторією. Далі, у другому розділі, проведено аналіз поточного стану маркетингової комунікаційної політики на прикладі ТОВ «Комфі Трейд», включаючи характеристику господарської діяльності підприємства, аналіз ринку, позиціонування та сегментування, а також SWOT-аналіз. У третьому розділі запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Комфі Трейд», визначено маркетинговий бюджет та оцінено економічну доцільність запропонованих заходів.маркетингова комунікаційна політикаТОВ «Комфі Трейд»стратегія комунікаціїканали комунікаціїаудиторіяSWOT-аналізРОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАDevelopment of Measures to Improve the Marketing Communication Policy of the EnterpriseOther