Красовська, Олена Юріївна2018-01-032018-01-032011966-8063-55-9http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/449The article is focused on the issues of higher education management considering marketing approach. The author identified marketing in higher education management as it is expedient and the analysis of educational marketing term-definitions was carried out. Marketing monitoring was offered as the main tool for the world’s higher education market investigation.В статті розглядаються питання управління вищою освітою із застосуванням маркетингового підходу. Автором визначено доцільність використання маркетингу в системі управління вищою освітою, зроблено аналіз існуючих тлумачень поняття «маркетинг освіти» та запропоновано використання маркетингового моніторингу як інструмента дослідження світового ринку вищої освіти.маркетинг освіти, вища освіта, дослідження світового ринку освітніх послуг, маркетинговий моніторингeducational marketing, higher education, world’s higher education market investigation, educational services market, marketing monitoring.МАРКЕТИНГОВИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИArticle