Нековаль Олександра Русланівна2024-06-262024-06-262024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4669Об’єкт дослідження: соціальна мережа INSTAGRAM для просування ресторанного бізнесу як процес створення контенту в Instagram. Предмет дослідження: просування ресторанного бізнесу через соціальну мережу INSTAGRAM. Мета дипломної роботи: розробка безпечної стратегії по створенню контенту в INSTAGRAM для ресторанного підприємства. Одержані висновки та їх новизна: створення контенту в Instagram для просування ресторанного бізнесу - важливий інструмент у сучасному світі. Правильна стратегія створення контенту, різноманітність типів контенту та активне просування допоможуть залучити більше клієнтів і збільшити прибуток ресторану. Ця кваліфікаційна робота досліджує створення контенту для просування ресторанного підприємства в Instagram на прикладі ресторану «Одеса». Згідно дослідження можна прийти до того висновку, що необхідно постійно аналізувати результати і вносити корективи в стратегію, щоб досягти успіху в просуванні ресторанного бізнесу в Instagram. Результати роботи можуть бути використані для розробки рекомендації щодо створення ефективного контенту в Instagram для просування ресторанного бізнесу та підвищення його популярності. Аналіз успішних кейсів та впровадження їх найкращих практик допоможуть власникам підвищити свою конкурентоспроможність на ринку.соціальна мережаресторанний бізнеспросуваннябрендконтентІнстаграмСтворення контенту в Instagram для просування ресторанного бізнесу