Сова Софія Олексіївна2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5007Актуальність обраної теми випливає з необхідності ефективного управління маркетингом вітчизняних підприємств сфери послуг у сучасних умовах, які характеризуються складністю та змінами. Метою роботи є розробка розроблення конкретних напрямів для підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю вітчизняних підприємств сфери послуг. Основними завданнями роботи є аналіз комплексу маркетингу ТОВ «ОХОРОНА-ДНІПРО» з урахуванням вітчизняної специфіки з метою розробки рекомендацій з покращення його функціонування та оцінки його ефективності.маркетинговий комплекссистема управліннямаркетингформування системи маркетингустратегіяМаркетинговий комплекс підприємства та шляхи його вдосконалення