Хімінчук Роман Олегович2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5012У даній роботі досліджено теоретичні основи комплексу маркетингу на підприємстві, включаючи поняття, сутність, складові та стратегії цього комплексу. Наступним етапом є аналіз маркетингової діяльності рекламного агентства « Pershe Agency », включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку, позиціонування та сегментування послуг і SWOT-аналіз. У третьому розділі розроблено проект вдосконалення комплексу маркетингу рекламного агентства «Pershe» і впровадження запропонованих заходів, а також проведено аналіз їх економічної ефективності.маркетингкомплекс маркетингурекламне агентствоаналізвдосконаленняефективністьстратегіяSWOT-аналізАНАЛІЗ РИНКУ РЕКЛАМИ І ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВАAnalysis of the advertising market and improvement of the advertising agency's marketing complexOther