Кулініченко Катерина Віталіївна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4917Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів конкурентоспроможності торгової марки. Розглянуто теоретичні основи маркетингових досліджень конкурентоспроможності. Проаналізовано маркетингове середовище ТМ «Vladi Toys». Представлені напрями підвищення конкурентоспроможності ТМ «Vladi Toys». В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо покращення конкурентоспроможності ТМ «Vladi Toys». Результати розробок можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.торгова маркамаркетингові дослідження конкурентоспроможністьвпізнаність торгової маркиМаркетингове дослідження конкурентоспроможності торгівельної марки та основні напрямки її підвищенняMarketing Research on Brand Competitiveness and Main Directions for Its EnhancementOther