Карпенко Валерія Олександрівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5053В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні аспекти комунікаційної маркетингової діяльності підприємства, інструменти Інтернет-маркетингу та їх вплив на комунікаційну діяльність підприємства, здійснено маркетинговий аналіз діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення комунікаційної діяльності ТОВ «ФІЗІ» за допомогою інструментів Інтернет-маркетингу. З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «ФІЗІ» та комунікаційної стратегії бренду запропоновано впровадження Influence- маркетингу у маркетингову стратегію підприємства, а також надані рекомендації щодо підвищення кількості відвідувачів веб-сайту, що має позитивно вплинути на імідж, пізнаваність бренду і підвищити кількість продажів і клієнтів.комунікаційна діяльність підприємстваудосконалення комунікаційної діяльностіІнтернет-маркетингінструменти Інтернет-маркетингумаркетинговий аналіз підприємства.Інтернет-маркетинг як засіб удосконалення комунікаційної діяльності підприємства»Internet-marketing as a tool of improving the communication activity of the enterpriseOther