Стефаненко Антон Олегович Керівник2025-01-082025-01-082019-01https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5111У роботі розглянуто теоретичні засади дослідження процесів сегментування споживачів сирів. Проаналізовано конкурентне середовище супермаркету «ВАРУС» ТОВ “ОМЕГА”. Наведено загальну характеристику супермаркету «ВАРУС» ТОВ “ОМЕГА”. Обгрунтовані сегменти споживачів на вітчизняному ринку. Досліджено конкурентні переваги та позиціонування супермаркету «ВАРУС». Проведено аналіз поточної ситуації на ринку сирів. Наведено порівняльну характеристику якості сирів різних виробників. Розглянуто профіль споживачів сирів. Вивчено споживчі ризики на вітчизняному ринку сирів . Представлено програму управління.otherсегментаціяринокконкуренціясириякістьспоживчі ризики.Сегментація споживачів сирівWorking Paper