Орловська Маргарита Костянтинівна2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6054У кваліфікаційній роботі визначаються основні етапи розробки програми просування нового товару, дається оцінка існуючої системи просування товару та аналізується ринок, на якому працює торгова марка "ABOUT HAIR". З урахуванням специфіки товару підприємства та конкурентних умов запропоновано розробити програму просування нового товару, визначити її мету і завдання. Доведено, що впровадження запропонованих заходів буде ефективним, оскільки сприятиме підвищенню конкурентоспроможності та зростанню продажів.програма просуваннясегментування ринкупозиціонування товаруSWOT-аналізефективністьРОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПРОСУВАННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА РИНОКDevelopment of a program to promote a new product to the marketOther