Максутов Георгій Жеферович2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4945У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи організації рекламної діяльності підприємства, здійснено аналіз рекламної кампанії в мережі Інтернет комунікаційного агентства ТОВ "КОМПАНІЯ БРЕНДМАКС", проведено SWOT-аналіз підприємства. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення рекламної кампанії з метою підвищення її ефективності та збільшення конкурентоспроможності підприємства на ринку PR-послуг. З урахуванням специфіки діяльності ТОВ "КОМПАНІЯ БРЕНДМАКС" та сучасних тенденцій в рекламі, запропоновано впровадження оновленої системи маркетингових комунікацій, рекомендовано використання новітніх інструментів медіапланування та інтернет-реклами. Це сприятиме підвищенню впізнаваності бренду та залученню нових клієнтів.рекламамаркетингові комунікаціїінтернет-рекламамедіаплануванняSWOT-аналізкомунікаційне агентствоРЕКЛАМА В СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА І ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯAdvertising in the System of Enterprise Communication Activities and Ways to Improve ItOther