Живага Валерія Владиславівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5093В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи маркетингової комунікаційної політики підприємства, здійснено маркетинговий аналіз, розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства ТОВ «КРЕАТИВ КОМПАНІ УКРАЇНА». З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «КРЕАТИВ КОМПАНІ УКРАЇНА» обґрунтовано заходи з підвищення ефективності його комунікаційної діяльності в соціальних мережах, розроблено заходи щодо вдосконалення комунікаційної політики підприємства, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності підприємства на ринку.маркетингові комунікаціїсоціальні мережіконкурентоспроможністьканцтовариРозробка заходів щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства