Горбань, С.І.2020-04-052020-04-05201710.32342/2522-4115-2017-0-13-175-181http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2914Однією з інноваційних технологій навчання є інформаційно-комунікаційні технології. Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання – оригінальні технології (методи, засоби, способи) створення, передавання і збереження навчальних матеріалів, інформаційні ресурси освітнього призначення, а також способи і новаторські методи їх застосування для організації та супроводу навчального процесу (традиційного, електронного, дистанційного, мобільного) за допомогою телекомунікаційного зв’язку, комп’ютерних і комунікаційних засобів, що цілеспрямовано, систематично й послідовно впроваджуються в педагогічну практику з метою підвищення якості освіти та для забезпечення високої ефективності й інформатизації освітнього процесу [1; 2]. Досліджуючи доробки науковців, можна констатувати, що наразі увага приділяється використанню інформаційно-комунікаційних технологій в основному при підготовці художниківдизайнерів, художників-модельєрів, художників-педагогів. Але, на нашу думку, можливості ІКТ можна використовувати і при підготовці художників сакрального живопису. Відповідно, варто звернути особливу увагу на це питання.У статті здійснено спробу на основі аналізу можливостей інформаційно-комунікаційних технологій обґрунтувати необхідність їх впровадження у професійну підготовку майбутніх художників сакрального живопису. Розкрито напрями використання інформаційно-комунікаційних технологій як інструменту навчання, засобу інформаційної підтримки навчання та інструменту професійної діяльності. Подано визначення поняття «професійна компетентність художника сакрального живопису», її складових та структури. Наведено можливості інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх художників сакрального живопису за критеріями для оцінки рівня її сформованості.otherхудожник сакрального живопису, інформаційно-комунікаційні технології, професійна компетентність, інформаційна компетентність.Можливості інформаційно-комунікативних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх художників сакрального живопису